-skup.hra-obrázkové pexeso-pracovní profese
-výroba traktoru z papíru-obkreslování,stříhání -správný úchop nůžek
-cvičení v prostoru,PH“na barevné traktory“
-DH-co vidíš na obrázku,práce s obrazovým materiálem
-poznat pracovní profese dospělých,znát význam práce
-rozhovory čím budu,až vyrostu
-dokončení výroby traktoru -stříhání obrázku
-konstruování ohrad a zahrádek-hry s farmou /práce zemědělce/
-cvičení s hudbou,
-rozhovory o přípravě pole k zimnímu spánku -orání
-otiskování korkové zátky máčeného v barvě-orané pole
-nalepování obrázku traktoru
-PV-vycházka k polím-pozorovat pooraná pole
-obkreslování tvarů listů,opakování názvu stromů
-zdobení listů-zapouštění barev nebo obkreslování křídami
-seznámení s básní
„ Ježek“
Ježek spěchá do školy,
cestou z lesa po poli,
v bodlinkách má tužky,
jablíčka a hrušky.
-poslech příběhu „Honzík pouští draka“/Honzíkova cesta/
-rozhovory o příběhu-podzimní práce na polích a zahradách,hry dětí
-charakterizovat chování postav v příběhu,upevňovat kladné vlastnosti u dětí
-kreslení „DRAKA“,procvičovat poznávání barev
-vlastní pouštění draka na poli
-popsat podzimní počasí,oblečení do deště
-tabulka počasí-vykresli a určuj počasí tento týden (viz.email)
-omalovánka -déšť (viz. email)
-PL -deštník-mrak (viz. email)
-PV-školní zahrada-pozorovat změny v přírodě
-PL -graf.cičení-DÉŠŤ -kreslení modrou pastelkou (viz. email)
-výroba deštníku z papíru/kartonu/,lepení na papír
opakování písní s pohybem-Běží liška…Pásla ovečky…Prší,prší…..
-PV- procházka do lesa
-nám.hra „na rodinu“-umět říci,co maminka a tatínek dělají doma pro rodinu
-stolní hra „obchod“-pojmenovat oblečení
-dokončování nedodělaných prací v tomto týdnu
-cvičení s polštářkem
-opakování vědomostí -co vím o podzimu
-PL-dokresli drakovi ocas (viz. email)
Všechny pracovní listy a omalovánky vám byly zaslány na email.
Přeju pěknou zábavu,p.uč.Naďa